Co zrobić, jeśli wystąpiła awaria?
Jeśli coś działa nieprawidłowo, w szczególności jeśli problem dotyczy danych w programie, natychmiast przerwij pracę. Kontynuowanie pracy w stanie awarii może doprowadzić do uszkodzenia albo utraty części lub całości danych. Skorzystaj z pomocy telefonicznej.
Dowiedz się, jak skorzystać z pomocy telefonicznej
Jak odtworzyć usunięty dokument?
Dokumenty nie są usuwane w sposób trwały. Zamiast tego ustawiany jest po prostu znacznik usunięcia. Taki dokument można w razie potrzeby przywrócić.
Zobacz, jak przywrócić usunięty dokument
Czy dane przechowywane są na moim komputerze, czy u Was?
Dane są przechowywane zawsze na Twoim komputerze. Nie świadczymy usługi przechowywania bieżących danych ani kopii zapasowych. Pamiętaj, aby zabezpieczyć kopię zapasową dla celów kontrroli podatkowej.
Dowiedz się, jak wykonywać kopie zapasowe
Gdzie mogę przechowywać kopie zapasowe?
Zdarzają się różne sytuacje losowe. Ważne jest, aby kopia zapasowa przechowywana była poza siedzibą Twojej firmy. Zapasową lokalizacją może być dysk chmurowy. Możesz ją ustawić jako drugi folder przechowywania kopii zapasowych.
Zobacz, jak ustawić przechowywanie kopii zapasowej w chmurze
Jak przywrócić stan programu z danego dnia?
Jeśli dane są nieodwracalnie uszkodzone, należy odtworzyć ostatnią dobrą kopię zapasową. Pamiętaj, że to przywróci stan programu z momentu wykonania tej kopii. Późniejsze dane zostaną utracone. Bezpiecznie wykonasz to, klonując obecną tożsamość.
Zobacz, jak sklonować tożsamość w programie