Rozszerzona wersja Druczka® rozbudowana o dodatkowe funkcjonalności

Pomoc techniczna

Jak zainstalować program i aktywować licencję?

Pobierz i uruchom plik instalacyjny.
Uruchom program. Pojawi się okienko do zamówienia licencji. W prawym dolnym rogu jest przycisk JUŻ MAM LICENCJĘ - AKTYWUJ JĄ!
Naciśnij ten przycisk i postępuj zgodnie z instrukcją na ekranie. Wystarczy e-mail i PIN, który otrzymałeś na certyfikacie licencji. Teraz możesz korzystać ze wszystkich funkcji programu.
Jak zamówić wznowienie posiadanej licencji?

W programie: użyj opcji POMOC - MOJE LICENCJE
Na stronie: Zaloguj się.
Ile kosztują aktualizacje?

Aktualizacje są bezpłatne, jeśli tylko masz ważną licencję wydaną przez aktualnego licencjodawcę. Opłacając regularnie licencję masz stały dostęp do najnowszych funkcjonalności.
Czy jest możliwość przygotowania specjalnej funkcji lub wydruku?

Staramy się, aby nasze programy były uniwersalne. Nie możemy niestety zaproponować indywidualnych rozwiązań.
Użyj opcji NAPISZ DO JZK, dostępnej w menu POMOC Twojego programu, aby zgłosić swoją propozycję. Twój pomysł może pomóc także innym użytkownikom.
Jeśli propozycja nowej funkcjonalności zostanie przyjęta, zostanie wykonana bez dopłaty.
Gdzie przechowywane są dane wprowadzane do programu?

Dane programu przechowywane są na Twoim komputerze, pod Twoją pełną kontrolą. Zobacz standardową lokalizację danych.
Czy trzeba instalować jakiś serwer baz danych?

Programy JZK korzystają z własnego, wbudowanego systemu baz danych. Nic nie trzeba instalować.
Przygotowujemy nową wersję opartą o silnik SQL, który jest standardową częścią Windows i także nie wymaga żadnej instalacji.
W rozwiązaniu SQL możliwe będzie przełączenie na dowolny inny posiadany system baz danych, o ile tylko posiada on sterowniki - na przykład MySQL lub MariaDB, powszechne w internecie.
Czy dostępna jest aplikacja na smartfona?

Aplikacja tego rodzaju to z reguły tylko inna forma strony internetowej. W takim rozwiązaniu dane przechowywane są na serwerze gdzieś w chmurze, bez pełnej kontroli użytkownika.
W JZK wierzymy, że bezpieczeństwo danych klienta jest najważniejsze i odradzamy takie rozwiązania. Dane przechowywane są zawsze lokalnie na komputerze użytkownika, co ogranicza możliwość ich kradzieży.
Co trzeba zrobić, żeby wysłać plik JPK?

Przeczytaj szczegółowe informacje dotyczące JPK
Pamiętaj, że obowiązkowo wysyłasz tylko JPK_VAT. Pozostałe pliki potrzebne są tylko dopiero w razie kontroli podatkowej. Plik JPK_WB generuje Twój bank.
Co trzeba zrobić, żeby wysłać e-Deklarację?

Przeczytaj szczegółowe informacje dotyczące e-Deklaracji.
Jak zgłosić uwagi lub problem z programem?

Użyj opcji NAPISZ DO JZK, dostępnej w menu POMOC Twojego programu. Informacja trafi bezpośrednio do programistów.
Co zrobić, jeśli mam inne pytanie?

Sprawdź Częste Pytania. Jeśli nie znajdziesz tam odpowiedzi, po prostu zadzwoń do nas.
Zawsze upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję programu. Sprawdź datę wersji Twojego programu (POMOC - O PROGRAMIE).
Najnowsza dostępna aktualizacja Druczka®: 16.03.2019
Aktualizacje udostępniane są nie rzadziej niż raz w miesiącu.

→ jeśli posiadasz starszą wersję, pobierz i uruchom najnowszy plik instalacyjny

Pomoc techniczna dostępna jest wyłącznie w ciągu 1 roku od daty zakupu licencji.
zasady pomocy technicznej
Abonament serwisowy
→ jeśli korzystasz z licencji wydanej wcześniej, wykup Abonament Serwisowy albo zamów usługę

Większość pytań dawno znalazło swoją odpowiedź.
Sprawdź Częste Pytania Wiele problemów zostało już rozwiązanych.

Jeśli potrzebujesz pomocy z JPK, sprawdź jak poradzić sobie z JPK.
→ jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, sprawdź check-listę

Jeśli masz problem z uruchomieniem programu, wprowadzeniem licencji lub rozpoczęciem pracy, zadzwoń do nas.

Jeśli zauważyłeś problem techniczny w programie, niezbędne jest wysłanie zgłoszenia z opcji NAPISZ DO JZK dostępnej w menu POMOC.
→ Priorytet mają zgłoszenia posiadaczy Abonamentu Serwisowego.

Masz pytanie? NAPISZ DO NAS!

Skontaktuj się z nami

Pracujemy od poniedziałku do piątku od 8 do 16, dyżur techniczny do 18.

OBSŁUGA KLIENTA
58 782-33-66 Mikołaj Lora
58 782-33-88 Arkadiusz Dziuma
58 782-33-93 Robert Przewłoka
58 782-35-66 Aleksandra Jegor
58 782-36-00 Agnieszka Hulewicz
58 346-36-47 Przemysław Jegor
biuro@jzk.pl · zamowienia@jzk.pl

albo NAPISZ DO NAS!
Kierownik Projektu: Jarosław Knypl

Dane firmy

Studio JZK sp. z o.o.
80-268 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 81, POLSKA
NIP 5842727739 · REGON 221674718 · KRS 423780
VII Wydział Gospodarczy KRS Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ
Kapitał zakładowy 505344 zł, wpłacony w całości.

UWAGA: Wpłaty za faktury należy dokonywać wyłącznie na unikalny numer rachunku bankowego. Numer ten prezentowany będzie na każdej fakturze i w mailu od JZK, a także będzie widoczny po zalogowaniu się na licencje.jzk.pl. Numer nowego rachunku zawierać będzie ciąg 102049002412 i rozpoznawany będzie jako PKOBP 23 O. w Gdańsku.

Numer rachunku bankowego do innych wpłat:
79 1440 1390 0000 0000 1450 5857 PKO Bank Polski

Napisz do JZK

Jeśli chcesz zgłosić uwagi do konkretnego programu,
użyj raczej opcji NAPISZ DO JZK dostępnej w menu POMOC każdego programu JZK.

Bezpośrednie przesyłanie zgłoszeń nie jest dostępne z Twojego adresu IP.
Ten adres nie został rozpoznany jako pochodzący z Polski (ec2-34-204-52-4.compute-1.amazonaws.com). Jeśli to błąd, odśwież stronę (F5).

JZK®, Druczek®, Fakturzysta® są zastrzeżonymi znakami towarowymi.
Partial copyright © Studio JZK programy komputerowe Jarosław Knypl, 1992-2018 · Partial copyright © JZK24 sp. z o.o. © 2019 · Sprzedaż i obsługa klienta Studio JZK sp. z o.o. 2012-2019 · Partial © Open Street Map contributors CC-BY-SA. Partial © Mapbox. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Regulamin · Licencja · Pliki do pobrania ·

2019-03-19 01:08 #1.1 for 34.204.52.4 @ec2-34-204-52-4.compute-1.amazonaws.com