❤ Zaloguj się  KontaktBlogJPK   Druczek®Druczek® PROWarsztatPodatkiWszystkie programyPobierzZamów

FAQ czyli Częste Pytania

Częste pytania:

Aktywacje
Automatyczne przeliczanie cen
Co musi być na fakturze
Co nie musi być na fakturze
Dropbox
Drukarki etykiet
Drukarki fiskalne
Drukowanie duplikatu faktury
Edycja treści maila z fakturą
Faktury dla jednostek samorządu terytorialnego
Faktury zakupowe
Inny płatnik na fakturze
Jak odtworzyć instalację programu
Jak odtworzyć przypadkowo usuniętą fakturę
Jak rozliczać płatności do faktury
Jak ustawić drukowanie numeru konta sprzedawcy
Jak wystawić fakturę korygującą
Jak znaleźć firmę po nazwie lub NIP
Konto pocztowe gmail
Kopie zapasowe
Korekta do paragonu lub dowodu dostawy
Kursy walut
Lokalizacja danych
Monitorowanie pracy programu
Nietypowe stawki VAT
Numerowanie dokumentów
Ochrona danych osobowych
Personalizacja okna Nowa faktura
Pobieranie kursów walut
Podatek liniowy i inne parametry podatkowe
Program Files i Moje Dokumenty
Przechowywanie danych dla celów kontroli podatkowej
Realizacja faktury pro-forma
Skalowanie wydruku
Split payment
Stany magazynowe na dowolny dzień
Uruchamianie konkretnej tożsamości
Ustawienia regionalne
Wprowadzanie licencji
Wydajność sieci
Wygasanie licencji
Wysyłanie SMS
Wyszukiwanie danych
Wznowienie licencji
Wzorce wydruków
Zmiana danych użytkownika

Monitorowanie pracy programu

Co zrobić, jeśli program działa nieoptymalnie? Jak mogę sprawdzić, co spowalnia pracę? Jak zarejestrować wszystkie czynności w programie?

Programy JZK wyposażone są w wewnętrzny system monitorujący.

Włącz go:
OPCJE - USTAWIENIA - LOGOWANIE PRACY PROGRAMU

Zamknij program, uruchom ponownie. Od tego momentu w folderze programu zapisywany będzie plik o nazwie debug-rok-miesiac.log, na przykład:
C:\JZK\DEBUG-2017-01.LOG

To zwykły plik tekstowy. W tym pliku zapisywane są wszystkie czynności programu, wraz z czasem ich wykonania, jeśli trwały dłużej. Warto go przejrzeć, aby zorientować się w przyczynie problemu.

Jeśli chcesz zgłosić błąd lub nieoptymalną pracę programu:
1. Wykonaj czynności powyżej
2. Popracuj w programie, tak aby spowolnienie lub inne problemy stały się odczuwalne.
3. Zamknij program, uruchom ponownie, powtórz punkt 2. Zrób tak jeszcze kilka razy, aby było dużo informacji.

Powstały plik spakuj dowolnym programem (ZIP lub RAR) i wyślij jako załącznik na adres napisz@jzk.pl, opisując powody problemu.

Wcześniej jednak zalecamy kontakt z naszą pomocą techniczną, aby ustalić, czy opisywany problem nie ma już swojego prostego rozwiązania.

dane


© Studio JZK programy komputerowe, 1992-2018
© Studio JZK sp. z o.o. 2012-2018 · Wszelkie prawa zastrzeżone.

 Programy   JPK 2018   Nowy ZUS 2018 
 Druczek   Druczek PRO   Podatki 
 Branżowe:   Kancelaria   Mecenas   Szkoła   Warsztat   Serwis   Majster   Hotel   Lokator   Rolnik   Gabinet 
 Wszystko o JPK   Split payment   e-Deklaracje   zmiany 2018 
 Pliki do pobrania   Archiwum   Pomoc techniczna   Blog   Twoja licencja   Subskrypcja 
 Regon Online   Kody pocztowe   Kursy walut   Nasi klienci 
 Pomoc techniczna   Abonament serwisowy   Kopia EJ JPK   Kopia EJ Plus 
 O firmie   Regulamin   Cennik   Warunki licencji   Napisz do nas!   Kontakt